Nietrafiony zakup w sklepie internetowym za granicą? Sprawdź, jak zwrócić towar | Blog | Boxfox

Nietrafiony zakup w sklepie internetowym za granicą? Sprawdź, jak zwrócić towar

22 lutego 2022

Nietrafiony zakup w sklepie internetowym za granicą? Sprawdź, jak zwrócić towar

Zakupy w zagranicznych sklepach internetowych stają się coraz bardziej popularne, dzięki możliwości zakupu danego produktu taniej niż w Polsce. Dlaczego jeszcze kupujemy za granicą? Czasem e-sklepy kuszą darmową wysyłką w krajach UE lub po prostu w Polsce żaden sklep nie posiada w ofercie rzeczy, która wpadła nam w oko. A co jeśli dokonaliśmy nietrafionego zakupu w sklepie internetowym za granicą? Przeczytaj i dowiedz się, jak tanio i sprawnie zwrócić zakupiony produkt poza rodzimym rynkiem.

Kiedy najczęściej zwracamy zakupiony produkt?

Każdy klient, który zakupił towar w Unii Europejskiej, może oddać go w terminie do 14 dni, bez podawania przyczyny. Powody zwrotów to…
  • • zły rozmiar;
  • • produkt nie spełnił oczekiwań odbiorcy lub różni się od przedstawionego na zdjęciach;
  • • niezgodność z opisem;
  • • odbiorca rozmyślił się (szybki spontaniczny zakup);

Jak zwrócić zakupiony towar do sklepu za granicą?

Najkorzystniej nietrafiony zakup zwrócić bezpłatnie, przez partnera logistycznego danego e-sklepu. Wystarczy nakleić etykietę zwrotną na paczkę, następnie zanieść do punktu lub zamówić kuriera po odbiór przesyłki. Jeśli sklep internetowy za granicą nie zapewnia darmowego zwrotu i chcesz odesłać paczkę? Najtaniej możesz zwrócić przedmiot kurierem GLS, za pośrednictwem serwisu BoxFox. Przy pomocy platformy BoxFox.pl szybko zamówisz kuriera międzynarodowego, w usłudze od drzwi do drzwi. Przewoźnik GLS zapewnia wydruk etykiet, jest to świetna opcja dla osób, które nie chcą tracić czasu na przygotowywanie dokumentów przewozowych. Termin odbioru przesyłki ustalasz na stronie, w szczegółach zamówienia.

Jak zapakować zwracany towar do sklepu za granicę?

Każda przesyłka kurierska powinna być zapakowana prawidłowo, zgodnie z regulaminem danego przewoźnika. Poprawne zapakowanie paczki daje gwarancję, że przesyłka zostanie doręczona do adresata bez dodatkowych utrudnień. Pamiętaj, że Twoja wysyłka nie powinna również narażać inne paczki na uszkodzenie. Po pierwsze nie wyrzucaj oryginalnego opakowania po nabytym towarze. Dzięki czemu unikniesz zakupu lub szukania kartonu do zwrotu. Dodatkowo zapakujesz przesyłkę zwrotną ekologicznie, używając ponownie tego samego pudełka. Następnie umieść produkt w kartonie, zamknij paczkę, usuń starą etykietę, gotowe!

Czy zwrócę towar na czas? Jaki jest czas doręczenia paczki zagranicznej?

Jeśli podjąłeś decyzję o odesłaniu zakupionego przedmiotu, pamiętaj nie czekaj na ostatnią chwilę! Musisz doliczyć jeszcze czas transportu przesyłki zwrotnej. Średni czas doręczenia przesyłek kurierem GLS to tylko 3 dni robocze. Długość dostawy jest zależna od kraju adresata. Przykładowo paczka do Niemiec może zostać doręczona już w 48 godzin, dla przesyłki do Włoch należy liczyć 3-4 dni robocze.

Jak nadać paczkę za pomocą serwisu kurierskiego Boxfox.pl?

Odesłanie nietrafionego zakupu do zagranicznego sklepu internetowego nie musi być trudne i drogie! Za pośrednictwem sprawdzonego brokera kurierskiego, wyślesz paczkę zwrotną ekspresowo. Należy wprowadzić tylko parametry przesyłki, dane adresowe nadawcy i odbiorcy, uzupełnić zawartość przesyłki. Następnie przejść do płatności, gotowe! Na wskazany adres mailowy otrzymasz komunikat z numerem przesyłki, przekaż paczkę kurierowi. Pamiętaj, że w serwisie Boxfox.pl nie musisz zakładać konta, szybkość złożenia zamówienia jest dla nas kluczowe! Ciesz się szybką i bezpieczną wysyłką, w najniższych cenach!