Jak zwiększyć sprzedaż na Black Friday 2021? | Blog | Boxfox

Jak zwiększyć sprzedaż na Black Friday 2021?

23 listopada 2021

Jak zwiększyć sprzedaż na Black Friday 2021?

Jak zwiększyć sprzedaż na Black Friday Black Friday, czyli inaczej Czarny Piątek. To prawdziwe święto dla osób, które kochają szaleństwo zakupów. Kilka lat temu Black Friday był głównie kojarzony z USA. Amerykanie z niecierpliwością oczekiwali na wielkie promocje i przeceny w sklepach stacjonarnych. „Święto zakupów” pojawiło się również w Polsce i dość mocno zadomowiło. Rozpoczyna ono przedświąteczny czas wyprzedaży i zakupów. W roku 2021 Black Friday wypada 26 listopada. Współcześnie Black Friday jest widoczny nie tylko w galeriach handlowych, ale także i w sieci. Jest to związane z wzrostem zakupów online. Jak zwiększyć sprzedaż na Black Friday z Boxfox?

Cyber Monday 2021

Dnia 29 listopada przypada Cyber Monday, czyli pierwszy poniedziałek po Black Friday. Jest to następny dzień promocji w ciągu Black Week. Tego dnia sklepy internetowe zachęcają jeszcze większymi wyprzedażami, jako zakończenie tygodnia przecen.

Black Week 2021

Oficjalnie Black Week rozpoczyna się w dniu „święta promocji”, czyli w Black Friday. Mimo to sklepy już wcześniej zachęcają obniżką cen do zakupów. Podczas „czarnego tygodnia”, sklepy online kuszą atrakcyjnymi cenami i promocjami.

Black Friday 2021 w e-commerce

Black Friday dla e-biznesu to wzmożony okres sprzedaży. To czas gdzie klienci rozpoczynają przedświąteczny szał zakupów. Co najczęściej kupujemy podczas Black Friday? Nabywamy szczególnie elektronikę (laptopy, smartfony), książki i czasopisma, dekoracje wnętrz, obuwie. Zanim jednak sklepy online zainaugurują sprzedaż, przystępują do działań związanych z przygotowaniem e-sklepu. Po pierwsze to zabezpieczenie stanów magazynowych przez listopadem. Następnie odpowiednio wcześniej przygotowują wygląd eSklepu pod Black Friday m.in. dodanie elementów graficznych, banery związane z promocjami, wykorzystanie okien popup .Kolejno, zaplanowanie i wdrożenie kampanii reklamowych, optymalizacja działań marketingowych. Opisane działania są niezwykle istotne aby uniknąć problemu zaczętych a niedokończonych zakupów, czyli tzw. zjawiska porzuconych koszyków.

Black Friday 2021, to szansa dla Twojej firmy!

Wiele sklepów z branży e-commerce dostosowuje layout swojej strony internetowej do „święta zakupów”, poprzez zamieszczenie ofert wyprzedażowych, przebudowa szaty graficznej strony, wdrożenie kodów rabatowych. Co więcej, prowadzący sklepy w Internecie kuszą darmowa wysyłka przy zakupie większej ilości produktów. Podczas Black Friday może warto pomyśleć o przygotowaniu kampanii reklamowych na zagranicznych rynkach? Dzięki pozyskaniu nowych klientów z zagranicy, zapewnisz swojej firmie nowych odbiorów nie tylko podczas Black Week. Zdecydowanie promuj swoje produkty do krajów zachodniej Europy np. Niemcy , Austria czy Dania. Wprowadzenie sprzedaży zagranicznej daje niebywałe możliwości – nowe rynki zbytu towarów w relacji B2B czy pozyskanie odbiorców indywidualnych. Dodatkowo mniejsza konkurencja na rynkach zagranicznych na pewne produkty daje Ci przewagę w e-handlu. Nie ograniczaj się tylko do lokalnej sprzedaży! Ekspansja na rynki europejskie jest łatwiejsza niż myślisz, Twoje towary mogą swobodnie przekraczać granicę bez dodatkowych kosztów.

Tanie przesyłki zagraniczne na Black Friday dla e-commerce

Przesyłki zagraniczne mogą być tanie i szybkie. Nie zwlekaj, Black Friday to świetny okres by rozpocząć wysyłkę międzynarodową. Skorzystaj ze sprawdzonego i cieszącego się wysokimi opiniami serwisu kurierskiego Boxfox.pl. W ramach naszej oferty dla sklepów online, możesz wysłać przesyłki w formie paczki lub koperty do wszystkich krajów UE. Z nami dostarczymy Twoje przesyłki ekspresowo pod same drzwi odbiorów. Pamiętaj, że eksportując swoje produkty, nie tylko zwiększasz przewagę nad konkurencją ale możesz monitorować zachodnie rynki sprzedaży. Dzięki czemu uczysz się, co gwarantuje Ci sukces.